- Úvod
- Pearl
o firmě Pearl:
Úspěch Pearl Bicích lze vysledovat zpět do odhodlání ke kvalitě už více než 63 roků. Společnost byla založena dne 2. dubna 1946, v malé chatrči v Tokiu. Katsumi Yanagisawa založil výrobní podnik s konečným cílem ... "být hlavním výrobcem všech produktů bicích."
V roce 1960 se po stabilním růstu a po Rock & Roll revoluci po celém světě poptávka po bicích zvedla téměř přes noc. Katsumiho nejstarší syn Mitsuo vstoupil do společnosti po ukončení vysoké školy. S vizí pro budoucnost, továrna o 165.000 čtverečních stopách byla dokončena, aby se pokusila zaplnit rychle rostoucí poptávku po bicích produktů.
V roce 1965, pod vedením Mitsuo jevytvořen plán s cílem určit směr společnosti.
Za prvé, inovovat a produkovat výrobky nejvyšší kvality, aby splňovaly požadavky všech profesionálů. Vytvořit high-tech výzkumný a vývojový tým.
Za druhé, rozšíření programu a postavit další továrny na Tchaj-wanu. Kromě toho investoval do personalizované automatizace strojů ve výrobních procesech. Není pochyb o tom, že Mitsova prozíravost byla v dostatečném předstihu v 60. letech jádrem bezkonkurenčosti Pearl.
A za třetí,aby společnost posílila své celosvětové distribuční cesty přes soustředění se na distributora, prodejce i spotřebitele, a služby na všech úrovních. To vedlo k vytvoření Pearl Corporation ve Spojených státech a paralelní formace Pearl (UK), Ltd, v Milton Keynes v Anglii. Pearl je dobře známý pro svou sílu celosvětové distribuční síť a prodejní kanál tím, že udržuje stálé a plnohodnotná jednotlivé agenty po celém světě.
V roce 2006, Pearl oslavila své 60. výročí, a postupně se stala největší drum společností na světě a má 8 dceřiných společností v Japonsku, na Tchaj-wanu, v Číně, Spojených státech a Nizozemí. S více než 650 zaměstnanci, kteří pracují na dosažení společného cíle je Pearl považován za lídra v oblasti inovací výrobků, standardu kvality v celé řadě jeho bicích sad, perkusích, orchestrálních bicích a dalších.
Velký důraz klade Pearl na mechanickou preciznost, kterou se odlišuje od ostatní konkurence.